sobota, 25 maja 2013

Weekendowa magia zniżek.


Jeżeli nie macie w planach wyjazdu weekendowego i macie chwilę czasu
zapraszam do zapoznania się z aktualnymi promocjami w sklepach internetowych ;)
Muszę przyznać, że w ten weekend nastąpił prawdziwy wysyp różnych rabatów.
Wszystkie informacje znajdziecie w zakładce 'Promocje' na górze strony.

Poza tym nadal obowiązuje zniżka -40% na kosmetyki do makijażu i pielęgnacji twarzy
w Rossmannie. Od siebie mogę polecić Alterrę i Avę Eco.
Podczas zakupów uważajcie na składy, opakowania bywają mylące...


2 komentarze:

  1. Ja z chęcią wybiorę się po zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na promocji w Rossmanie i na szczęście kupiłam tylko 3 produkty i 1 poza promocją, więcej nie idę, bo przetracę całe pieniądze :) Strasznie kuszące są te promocje, a już mam wszystko co mi potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)